ltforever

Alla inlägg under december 2010

Av Linnea Tora W - 30 december 2010 19:42

halojs:)

Kom precis hem till pappa fån mamma och där ifrån till  Branäs:):):)

VI har åkt massor!!( skidor)

Hade världens hem längtan stista dan ( i dag eller i morse)

SKa spela  Sims 2  nu :)
 



Kram T



ps. försöker skriva skit mycket på bloggen :)


Av Linnea Tora W - 30 december 2010 18:28

pratar med T om när vi ska börja skolan igen hur vi ska klara oss utan våran säkerhets-vaKT  ?????

Och vi pratar också om hur det kommer gå första dagen i skolan och om vi kommer få skäll då ???

herregud :)

i några tidigare inlägg skrev vi vad som hade hänt en gång med T och en gång när jag sköt en stol mot Alexander ( inte alls hårt)

men nu får ni inte veta mera för hahahahhahahhahahhahahahahahahaha herrå

Linnea

T

Av Linnea Tora W - 30 december 2010 14:53

idag kommer T hem ifrån Sälen som jag snart ska till ;)

men jag håller på att städa hemm så jag måste dra herrå

Av Linnea Tora W - 29 december 2010 16:09

imorgon är det dgen innan Nyår och jag vill bara säga att det bästa är att T kommer hem jag vet inte vilken tid så .....

men idag har jag inte hunnit skriva så mycke ...

 

                                 +

jag är van vid att T

¨

också skriver det är därför jag inte skriver så mycket

 

 

 

Tora + Linnea = Best Friends Forever

 

 

Av Linnea Tora W - 27 december 2010 13:23

jag har ingen anning om vad jag ska gör a idag och nu är klockan: 13,22 och jag sitter med morron-rock imed att T är i Sälen och jag inta är där blir det lite svårt att ´``VA´´ 

jag och Fam kanske skulle dra till simhallen men då vill jag he med en komis men jag vet inte vem ;)

  

så just nu är det tumme ner


but I Love mu life but I Dont Not ♥♥

Love mu self and you dont wory Im here for you ♥

SES

kramizar Linnea

Av Linnea Tora W - 25 december 2010 13:32

ja igår var det Julafton och då vart det tyvär inga inläg...

dagen innan Julafton var det julshopping så då kunde jag tyvär inte skriva heller men men

väntar på att mormor ska komma :) ;)

så nnnu måste jag fixa iordninig mig herrå

Linnea

Av Linnea Tora W - 22 december 2010 11:21

idag ska jag dra till Norah min kusin hon ringde och frågade om det gick att va och då säger an ju ja imed att man inte vill vara dum    så nu ska jag fixa iordning mig och sedan så ska man dra till Norah  lite hostig så smallisarna är ju rätt SES

Linnea

Av Linnea Tora W - 21 december 2010 22:22

idag har jag varit och shoppat julklappar XD

och så är man .......

men nu ska jag gå och lägga mig herrå :) :) :)

ZES LINNEA

Presentation


Linnea+Tora
4over
vi är 2 s.t. 10åriga tjejer som kommer ha en blogg tsm ;) hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards