ltforever

Alla inlägg under november 2010

Av Linnea Tora W - 29 november 2010 15:09

tjena morsning korsning :)

e hmma hoss T (kul) idag slutade vi klockan: 14.20 men igentligen kl: 14,40   

men som tur e, är att vi har tagit bort en rast som e i 10 minuter och istället   har en rast men tar bort lite på lektionen   

och när vi umgås med (?) och (?) alltså ogge o alexsom vi kallar Jessika och Alexandra :) :) :)

men iaf ogge går o pekar    åt alla bilar som åker förbi :(

men nu ska T och jag göra nått men m,en

jag vill INTE va med henne så jag kan ju fortsätta skriva lite :)

låter det bra ????

SKÄMTA :) :) :)

okeeeeeeej! T o jag ska äta mellis nu SEA mvh L

ps. jag hann inte skriva några inlägg för att jag firade 1 advent gjorde ni det ???? kul isåfall men nu skla jag bara skriva  22 bokstäver till :)    

Jag var på ljusstöpning :)

Av Linnea Tora W - 29 november 2010 15:01

tjingeling!!!!

Är med Lilly nu....................................

I dag i skolan blev det värsta bråket.

Vissa gör en teater och vi får ej vamed(eller vill inte va med men dom som vill va med får inte)

Hann inte skriva nåt igår men hoppas ni hade en bra 1 advent ändå:)

Det va jul-marknad på stan så jag va där med mina grannar och min familj:)

Alex o ogge stanna när lilly och jag satt o prata  

Lyssnar på Waka Waka med Shakira:)

    

nu ska Lilly skriva ett inlägg...


kram T

Av Linnea Tora W - 27 november 2010 13:13

Tjena !!

Just nu håller jag på och letar efter en ny mobl till mig..

Hittar ingen som passar:(

Trodde inte att det skulle va så himla svårt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!

Herregud!!!!!!!!!!!!!!!

Vad ska jag ha??Den som jag har nu är så dålig som mobiler kan bli:(

USCH!!!AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaAAAAAAAAA
AAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaaA

Ska fortsätta !!

pussiluss

 

Av Linnea Tora W - 26 november 2010 14:13

Hej bloggen ♥♥

Just nu är jag med Lilly :)

Sluta klockan 13 00.

Det är sååååå skönt:)På Ondsdagar slutar vi klockan 15 10..

Det är  såååååååå jobbigt:(

Snart är det första advent!!!Längtar sååååååå till Julafton:)

Kanske hinner lägga in nåt mer sen:)

Pözz T :):):):):):):):):):):):)

ah!

Av Linnea Tora W - 24 november 2010 11:00

ah!

ah!

ah!

ah!

ah!

ah!

ah!

ah!

ah!

ah!

ah!

Ah!

aH!

AH!

herregud jag vet inte vad jag ska skriva blä blä blä blä!!!

kan det inta knaka på dörreb lr nått le ?????????

varför just jag ????

Nej

nEj

neJ

NEJ

jag vet inte vad jag ska skriva det går as trögt :)

SEA mvh L

Av Linnea Tora W - 24 november 2010 10:48

Tjena !!

idag vakna jag kl: 06,33 och var as trött sen gick jag upp till mitt rum som jag har gjort om jag kan ta en bild och lägga in på bloggen sen XD

idag har vi studiedag och jag ska vara med T idag KUL KUL KUL KUL KUL KUL

men nu sitter jag här och bara göttar mig vid data XD

och mina ``kompisar´´ Ylva o klara är AS jobbiga dem kommer och knackar på min dörr kl: 07,30 herregud jag bara men va ***

Nu ska jag bara götta mig vid data och göra ett inlägg på mina andra bloggar SEAA

mvh L

Av Linnea Tora W - 24 november 2010 07:53

God morgon:) Idag har vi studiedag på skolan:)

Jag är hemme själv SKÖNT!!!!

Ska va med Lilly sen.Vakna kl.06 33 :)

Innan min syrra och pappa åkte så höll hon på att skrika hela tiden.(min syrra asså)Om ni undrar vart min mamma är så ska ni få veta:Min mamma och pappa skilda sig när jag va fyra år :( Det var inte kul.

Det är därför jag inte hinner skriva så himla mycket.

Julia i våran klass hon är jobbig.Hon va med Caroline igår .

Julia skickade ett sms som jag får hela tiden av henne:Vad gör du?

Det är SÅÅÅÅÅ jobbigt:(

Måste dra .

Pöss T :) ♥♥


 

Av Linnea Tora W - 23 november 2010 15:16

hej !!

Just nu är jag med T och vi har sluatat alldeles nyss :) kl: 14,50

Nu ska vi äta mellis SEA

mvh Linnea och Tora

pözz

Presentation


Linnea+Tora
4over
vi är 2 s.t. 10åriga tjejer som kommer ha en blogg tsm ;) hoppas ni gillar den :)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards